Goldcoast - Back to Sydney

Goldcoast - Back to Sydney (20-03-12 t/m 09-04-12)

Ik ben terug in Sydney, terug in Kings Cross, terug in hetzelfde hostel, terug bij Australian Backpackers!! Ook deze keer heb ik niet het gevoel dat het al een jaar geleden is ondanks dat er veel veranderd is hier! Als eerste is het personeel van Australian Backpackers gewisseld. Het hostel heeft een opknapbeurt gehad, de twee kroegen waar we altijd zaten is gesloten / niets meer aan en natuurlijk zit er niemand meer van de groepsreis! In Sydney heb ik het meeste al gezien, dus het sightseeing hoef ik niet meer te doen. Kortom ik zit mijn dagen een beetje uit nu en wacht voornamelijk op een erg lange vlucht!

Undecided

Twee weken geleden ben ik met dezelfde groep richtingBrisbane vertrokken. Met hier en daar een stop en een aantal wandelingen in de National parken kwamen we na een aantal dagen aan in Byron Bay. Vanuit hier zijn we opgesplitst. Mathias ging richting Brisbane om zijn auto te verkopen en Aaron naar familie. Sandra en ik zijn in Byron gebleven en hebben 2 surflesjes geboekt. Nou dat viel nog niet mee zal ik zeggen. Een jaar geleden heb ik samen met Douwe en Nynke mijn eerste surfles gehad bij Rainbow beach. Dit waren mooie rustig golven en de instructeur duwt je gewoon de golven op. Deze keer kwamen we aan bij een strand in Lennox Head. Ik dacht eerst dit kan toch niet waar wezen, maar toch wel. Na 10 minuten op het strand oefenen lieten ze ons gewoon zelf in het water prutsen. Elke 5 seconden kwam er een golf op je af van een paar meter hoog!

Surprised
Voordat je 10 meter van het strand af was met je surfboard in de hand was je al kapot! Elke x 3 stappen vooruit en dan werd je weer 5 meter teruggespoelt. Dus met een stukminder motivatie gingen we toch maar ons tweede dagje pakken. En gelukkig waren de golven een stuk rustiger. En ja hoor!!Toen ikweer wist hoe ik ook alweer op het bord moest staan danblijkt surfen toch wel weer heul erg leuk te zijn!
Laughing

In het weekend heb ik een auto gehuurd en ben ik richting Hampton gereden. Hier had ik afgesproken met Jess en Jimmy! Het was echt superleuk om iedereen nog even te zien.Een bakkie koffie bij Craig & Mandy (komen in 2013 in NL) in hun nieuwe huis, uiteten geweest met William en Sue en natuurlijk overnacht bij Jess en Jimmy.Ook Grace kwam ik nog tegen in de supermarkt en ben naar Lisa gereden, maar zij was helaas niet thuis. Het was een supergezellig weekend en helaas moest ik op maandag mijn auto weer inleveren.

Terug in Byron Bay was het plan om mijn laatste weekje van hostel via shops via strand terug in het hostel door te brengen

Cool
, maar ik was heel even vergeten dat het paasweekend eraan zat te komen. Een bluesfestival brengt duizenden richting Byron, kaartjes zijn 400 dollar en de prijzen van hostels ect worden verdubbeld! Dus er zat maar 1 ding op, de nachtbus boeken richting Sydney! Voor het eerst pak ik de Grey hound bus. Ook dit viel me uiteindelijk weer mee, 14 uur in een bus zitten, maar ben toch wel blij dat ik niet het hele jaar met de bus heb hoeven reizen.

Dus ja de verveling slaat nu een beetje toe! Vijf dagen rondhangen. In Sydney is ook alles gesloten dus helaas. Gelukkig is het hostel harstikke gezellig! Morgenavond ga ik richting het vliegveld. De busjes rijden helaas niet aan het eind van de avond en zo vroeg in de ochtend. Een trein pakken gaat helaas ook niet want de laatste is ook rond 10 uur in de avond. Klein probleempje dus. Het wordt een hele hele hele lange vlucht. 12 uur op Sydney Airport wachten, paar uurtjes vliegen, 10 uur wachten op Hong Kong Airport en weer uren vliegen.

Maar goed, na dat alles ben ik terug in NL! En voor mij te hopen dat het zonnetje volgende week begint te schijnen, dat ik mijn slippertjes aan kan houden en dat we gezellig kunnen bijkletsen op een terrasje met natuurlijk een biertje

Laughing
!!! Of wordt het toch met een warme choco voor de houtkachel??

See' ya VANT WIEKEEEEND!!!!

Greetz Anna

Reacties

Reacties

heit en mem

It ein fan else reis is it paad werom. Al wurdt t wol in lange reis. Een goede vlucht en tot donderdagochtend.
De leste tuut op papier.

Auke feikje Mara

Ook wij zullen weer blij zijn als je veilig en wel terug bent in ons koude kikkerlandje (trek de snowboots maar vast aan,haha).
Oant Sjen

nynke

Ik wens je alvast een goede reis en oant tongersdei!!
Tut nynke

Martje van der Avoird

Ik wens je een voor spoedige vlucht toe en tot snel.

O ja ik heb met Gerard onderhandeld en de laatste thuiswedstrijd ( 5 mei ) van de dames mogen we samen ons herintrede maken haha.
Groetjes en tot op het voetbalveld.

nienke

Hee faam
Een hele goeie reis terug!!!!
Eindelijk uus spitske der wer...:)
Zaterdag kom je wel ff kijken toch???
Liefs nienke

Anita

Een goede reis terug! Ik (Wij) verwacht(en) je snel in Noordwolde...

dini

He anna, ongelofelijk zo snel een jaar voorbij gaat, goede reis see you soon!!!
dikke tut bert en dini

Johanna

Hey hey,
Een hele goede reis gewenst!
En zaterdag wel even komen kijken bij voetbal he.. Zie je dan hopelijk!
Liefs xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!