Next Tuesday is the day

Volgende week dinsdag rond deze tijd sta ik zenuwachtig heen en weer te drentelen op Schiphol. Dan is het zover!Om 14.00 uur vlieg ik richting Hong Kong. Na 12 uren stil zitten komen we rond 07.00 uur lokale tijd aan in Hong Kong. Hier hebben we een stop van een dag. We worden opgehaald door 'Charlie Chan'

Undecided
en naar het guesthouse gebracht in het centrum van de stad. Ik ben benieuwd!! S'avonds laat rond twaalf uur lokale tijd stappen we weer in het vliegtuig om nog eens 8 uur te vliegen richting jawel Sydney!!Hier komen we rond 11.00 uur lokale tijd aan.We worden van het vliegveld gehaald en dan krijgen we onze eerstesightseeing door Sydney. Aangekomen in ons hostel kunnen we even bijslapen om vervolgens kennis te maken metde groep en te genieten van onze eerst BBQ op het dak van ons hostel.
Laughing
De volgende dag gaan we de papierenhandel regelen. (bankrekening, medicare pas, sofinummer ect.) De derde dag hebben we een cruise door de haven van Sydney. Als het weer het toelaat nemen we onze eerste duik in het mooie blauwe water bij Watson's Bay. De vierde dag gaan we naar de Blue Mountains (National Park, ongeveer zo groot als de helft van NL) We gaan hier met een speciaal treintje super stijl omhoog de bergen in
Tongue out
en gaan terug via de 'duizend treden trap'
Surprised
De volgende dag zullen we onsuitchecken bij het hostel. De reis gaat dan beginnen. Waarheen en hoe? Geen idee!! We'll see......

Johanna

Zo dat klinkt allemaal erg leuk! En spannend... Ben benieuwd naar je volgende verhaaltjes! :)
Oant sneon... Of toch wel vanavond??
Groetjes x

Nynke

Wat leuk dat je een blog gaat bijhouden! Het eerste verhaaltje is al erg leuk. Ik heb me gelijk ingeschreven voor de update natuurlijk, haha!
Spannend hoor, nog een weekje dan is het zover...
In ieder geval tot zaterdag!

Groetsjes Nynke

liesje

super anna dat we zo kunnen volgen
ben super benieuwd wat je allemaal
mee zult maken
gr liesje

nienke

WOOOOW
Klinkt al heel gaaf wat je gaat doen..(ben nu al jaloers).
Ik zie je zaterdag nog wel ff..
Liefs nienke

Simon,Wilma,Yentl en Ilsa

Hey Anna,

Morgen is dan eindelijk the big day!
Mooi man. Je bent er vast al helemaal klaar voor.
Wij willen jou en Douwe alvast heel veel plezier wensen (maar dat zal wel lukken). We hebben ons al ingeschreven op jouw blog zodat we goed op de hoogte blijven van al jouw avonturen!
Alvast een hele goede reis!!!!!!!!!

Liefs van Simon,Wilma,Yentl en Ilsa

Gerda en Annet

Hallo Anna,

Je vertrekt nu richting Schiphol en we willen jou en Douwe via deze weg heeeeeeeel veel plezier wensen! We gaan jou zeker volgen en zijn benieuwd naar de verhalen!
Anna, een hele goede reis gewenst!!!!!!
Veel liefs,
Gerda en Annet

heit en mem

Als het goed is zijn jullie nu in China. Hoe is de vlucht gegaan? Veel plezier daar. En dan nog 8 uurtjes vliegen en dan gaat het avontuur echt beginnen.

dikke tut van heit en mem

ot

anna groetjes van mij en een fijne tijd toegewenst