On the road

Sydney / Gunning / Wangaratta / Griffith(26-04-11 t/m 01-05-11)

Yesss, we rijden in ons busje. Omdat deze geregistreerd staat in Victoria, moeten we eerst daarheen rijden om het busje over te schrijven op onze naam. Op naar Wangaratta, dat niet in 1 dag te rijden is. Het links rijden valt erg mee. Alles is andersom dus dat maakt het toch weer logisch of se iets... ha ha. Na een uurtje of 5 zijn we opzoek gegaan naar een gratis camping in het plaatsje Gunning. Het was echt koud en we zijn vroeg op bed gegaan. De volgende dag waren we iets te laat vertrokken waardoor we Wangaratta net niet gehaald hebben. Het werd al donker en daardoor konden we ook geen camping meer vinden. We zijn ergens in een bos langs een rivier gaan staan. Hier hebben we ons kampvuur gemaakt, waar we de hele avond bij gezeten hebben. De volgende dag zagen we pas op wat voor mooie plek we eigenlijk stonden en dat dit een gebied was waar meer mensen kamperen. De volgende dag in Wangaratta konden we helaas niet direct onze auto overschrijven. Net als in Nederland zijn er overal weer regels en keuringen. Uiteindelijk heeft het ons 3 dagen gekost om het allemaal te regelen. Daarna zijn we in één middag naar Griffith gereden, waar we nu in een hostel zitten. Hier wordt werk voor je geregeld. Helaas zijn wij in het weekend gekomen, dus hebben we gelijk een vrije dag. Er zijn hier ongeveer 35 backpackers. We slapen in barakken, er is een binnentuin en een tv kamer. Er is hier verder niets te doen, dus iedereen werkt van maandag t/m zaterdag en op zondag is iedereen aan het luieren. We weten niet hoelang we hier blijven. Dit is afhankelijk van het werk wat we krijgen.

Greetz Anna