Still @ Griffith

Still @ Griffith (08-05-11 t/m 20-05-11)

De afgelopen 2 weken hebben we gewerkt in Griffith. Het werk is niet heel veel beter geworden. Nog steeds stond ik in dezelfde chipsfabriek en op hetzelfde stuk land druiven te plukken. Maar we hebben een zakcentje verdiend en het wordt dan ook tijd om weer een stukje verder te reizen. Het wordt hier namelijk winter en ik vind het hier best koud worden, ongeveer 18 graden. Wel met het zonnetje erbij maar we waren stiekem al een beetje verwend met het heerlijk warme weer in Sydney. In onze vrije uurtjes is er ook niet veel veranderd. We drinken wat bier en bakken een stukje vlees op de barbecue. Ondertussen leren we hier veel mensen kennen. Erg gezellig hier. Onze reisgenoot Paolo is vorige week vertrokken richting Cairns waar hij een baan gevonden heeft als Farmhand.

De afgelopen week heb ik samengewerkt met Haley (Engeland) en Igor (Duitsland). Haley is hier al een langere tijd en kent hier dan ook aardig wat mensen. Ze had geregeld dat Igor en ik bij een boer een stukje op een trekker mochten rijden. (kunnen we vanaf nu zeggen dat we ervaring hebben

Tongue out
) Na het werk bracht ze ons naar Tony. Natuurlijk eerst even een biertje drinken en wat kletsen. Daarna kregen we DE trekker les. Een paar rondjes rijden door zijn land en hoppa de eerste BBQ uitnodiging was binnen. Haley nam haar vriendin Caroline mee, Igor nam een vriend Tobi mee en ik Douwe. We hebben een zeer gezellige avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken. (oja de zwarte sambuca is hier populair
Wink
)

Morgen vertrekken we iets naar het Noorden. We weten nog niet precies waarheen maar richting Brisbane. Onderweg gaan we opnieuw opzoek naar werk. Hopelijk kunnen we iets vinden op een boerderij.

Greetz Anna

Reacties

Reacties

Kimmes

Heeeeeeej, zwarte sambuca...mmm misschien moet ik dat dan eens proberen hihi. Dus een echter trekkervrouw, goed se moatie

tut

dini

He anna, Zwarte Sambuca ons drankje heb je al shotjes uitgedeeld........je hebt ervaring ha ha
of kun je er nog niet tegen. Veel plezier en Werkse

tut

Anna

Mmm heb er ff aan 'gesnoefd' en een nipje gehad, maar de geur blijft helaas hetzelfde, ben er nog niet helemaal overheen.

Nynke

Haha! Ik ben wel klaar voor een shotje!! Het hapje, drankje gehalte is hoog hoor ik wel. Mooi se. Succes met werkzoeken!

x

Marian

Hey wat goed, trekkerrijden heb ik daar ook geleerd, hoest mogelijk met al die trekkers hier komt t er niet van, hahaaha ;-D. Goed plan om de warmte op te zoeken!!! succes, tut Marian

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!