Holiday

Holiday (11-07-11 t/m 11-08-11)

De laatste weken in Hampton gingen best snel voorbij. Ten eerste omdat ik ander werk kreeg, avocado plukken in plaats van inpakken. Met lange stokken de avocados uit de bomen knippen en dan hopen dat je ze vangt. Het was wel wat zwaarder werk maar zeker leuk voor de afwisseling. Ten tweede omdat onze weekenden aardig volgeboekt stonden. Een BBQ-tje hier en een feestje daar! Vooral het laatste weekend was een beetje puzzelen met de tijd want iedereen wilde ons nog even zien voordat we vertrokken. Nadat ze ons alle info over de oostkust gegeven hadden, afscheidskadootjes en vele hugs zijn we woensdag 3 augustus vertrokken richting Terry in Brisbane.

Omdat Terry niet in het centrum woont zijn we daar met de trein heen gegaan. Beetje door de winkelstraten gewandeld en door de botanic gardens. Heerlijke start van de vakantie. De volgende dag hebben we met een Australische vlag in de hand Nynke van de vliegtuigtrap gehaald, waarna we lekker bijgekletst hebben in de Southbank parklands. Sávonds met Terry en Colin aan het bier gezeten zodat ook Nynke de sterke verhalen van de Grey Nomads kon horen.

Inmiddels reizen we al een weekje langs de oostkust. Via Caloundra, Moolaba, Coolum beach zijn we aangekomen bij Rainbow beach. We hebben al een aantal keren op de geweldige witte stranden gelegen en genoten van de hoge golven. We hebben heerlijk weer en genieten volop. Elke avond een kampvuurtje met uitzicht op het strand.

Voor de komende 2 weken staan in iedergeval fraser island, surflessen en de witsunday's op het programma en voor de rest zullen we wel zien waar ons boesje ons brengt.

Greetz Anna

Kimmes

Echt tof luitjes en heel veel fun op Fraser Island en the Whitsundays, dat vond ik zelf een van de mooiste dingen die ik heb gezien in Aussie. Echt supergaaf....PS komen jullie ook op de verjaardag van Eva op 4 september? hahaha 1 jaar is toch wel een mijlpaal he.......Nou kalm aan en heeeel veel plezier. Groetjes daaro aan Douwe en Nynke Pynke

Dikke tut

Bert en Dini

he Anna en de rest!!! dus na hard werken eindelijk VAKANTIE heerlijk lekker genieten en feesten hi hi succes met surfen ben benieuwd hoe het gaat maar we gaan er van uit dat het voor jou een makkie is. Wij zijn ook aan het af tellen voor onze vakantie. groetjes Bert en Dini

Annet

Hoi Anna, wat lekker die vakantie nu zeg! Je hebt hard gewerkt lees ik wel! Leuk ook om je foto's te bekijken. Heel veel plezier de komende weken. Groetjes!